Vervuilde ketel                       

                   Wij werden gevraagd om te komen kijken naar een stinkende CV ketel die werd gebruikt in een clublokaal van een gilde vereniging. De club leden en aanhang hadden allemaal pijn in de ogen en waren mee en dan ziek. Wij zijn gaan kijken en troffen onderstaande zeer sterk vervuilde CV ketel aan. De ketel was een goed half jaar geleden gemonteerd door een clublid. De ketel was gebouwd in 1991 en was al die voorgaande jaren gebruikt in een woning en brandde op aardgas. Omdat het clublokaal ver afgelegen was, was er geen aardgasleiding van de gemeente aanwezig. Dan maar op propaan laten branden.

                        Volgens de mening van deskundige vakmensen en ook volgens onze mening hebben deze clubleden en aanhang ontzettend veel geluk gehad. Er hadden hier makkelijk 20 of meer doden kunnen vallen. Hoezo keuring van de gasinstallaties en gastoestellen? Is voor velen mensen niet nodig. Wij als erkend vakman waren juist op tijd daar om het gevaar te onderkennen en de installatie veilig te maken.

           Foto 1         Foto 2           klik op foto's 2004 GTD Eindhoven - HOME

 

 

                       Wij maken bijna alles     Onderhoud is vooruitzien